Utvider med flere båtplasser

Planarbeidet med nye båtplasser nærmer seg slutten og vi er nå snart klare til å inngå kontrakter med de som ønsker båtplass i Hamarvik Båtforening. De som står på venteliste vil bli kontaktet. Tildeling av båtplasser utover de som står på venteliste, blir tildelt etter prinsippet «først til mølla», Er du på jakt etter båtplass, bør du ta kontakt så snart som mulig for å sikre deg plass hos oss. Utbyggingen avhenger litt av hvor mange som er interessert, men vi nærmer oss stadig det avgjørende antall, så ikke nøl med å meld deg på.

Som medlem får du tilgang WC/dusj, mulighet for å leie et moderne klubbhus med gode fasiliteter, gratis parkeringsplasser i nærhet av båtplassen, og et trivelig båtmiljø, se hjemmesiden.

www.hamarvikbåtforening.no

De som blir tildelt båtplass, må være med å delfinansiere prosjektet, gjennom å signere kontrakt og betale inn forskudd på depositumet, for hva det koster å få tildelt båtplassen.

De nye båtplassene vil være klar til bruk til båtsesongen 2021 - mars/april, men å leie en korttidsplass i tidsrommet oktober - mars, vil nok la seg gjøre om nødvendig.

Prisen pr. båtplass vil blir det samme som i 2020,

2,5m - 27.000, - 3,5m - 30.000, - 4,5m - 35.000, -  Du finner det meste her på våre nettsider.

Kontakt for påmelding:

Mail: rol-mh@online.no eller SMS